İDDAADA TUTTURMANIN YÖNTEMLERİ

1- SİSTEM

Bilindiği gibi İddaa'da 0/1 ve 0/2'ye 3.90 - 4.00 - 4.20 oranlar veriliyor. Bazen 5.00 5.50 de olabiliyor. Arkadaslar oncelikle iddaa bultenini aciyorsunuz cuma-cumartesi-pazar maclarina bakiyorsunuz genellikle maclari alt biten takımları belirliyorsunuz ve bunlarin ve rakip takimlarinin iy-ms istatistiklerine bakiyorsunuz bu istatistiklere gore 0/1 yada 0/2 yi belirliyorsunuz kendi tecrubeniz ve bilginize dayanarak bu sekilde tam 10 mac bulup sistem 2 oynuyorsunuz kupon bedeli 45 TL oluyor ve mesela bu haftaki sonuclara bakin cogu mac 0/1 veya 0/2 bitmis bu 10 mactan sadece 3 unu bile tuttursaniz 80 TL civari para aliyorsunuz...

2- BANKO

İddaa'da 1 e 2.5 veya 3 veren bi oran bulunur ve yüklü miktarda para yatırılır..Sadece bu yolla para kazanabilirsiniz..Onun dışında 1 e 300-400 oran veren kuponu tutturma olsalığı her 200-300 kuponda 1 dir..Yani her halukarda iddaa kazanır..Ayrıca iddaya yüklü girecekseniz iddaadan kazandığınız parayla yüklü girin..Atıyorum 1 e 10 veren bi kupon yapın..Kazandığınız o 10 milyonla 1 e 3 veren bi kupona yatırın..Ben kendi adıma böyle tutturuyorum..En basitinden 1 e 3 veren 3 kupon yapın..Bu kuponlara 50 şer milyon yatırın..Bu kuponlardan bir tanesi tutsa verdiğiniz parayı size geri verir üstüne küsüratlı bi şeyse 20-30 milyonda karınız olur..Diğer iki kuponunda tutma olsılığı çok yüksek..Yani 3 kuponda sedece 1 tanesi tutsa bile kafadan 20-30 milyon karınız oluyor..1 tanesi daha tutsa 150 milyon daha cebe giriyor..Benim çevremdeki insanlar böyle kazanıyor..Adamlar 1 e 2 oran veren bi kupon bulup 1 milyar yatırıyor ve 2 milyar alıyor..Mantık çok basit..Yalnız iddaadan aldığınız parayla yada sizin için pek kaybı olmayacak miktarda parayla yüklü girin..

3- İDDAA'YA FARKLI BİR BAKIŞ

Herkese merhaba,
İddaa çıktığından bu yana hiç oynamamış ve nasıl oynandığını da bilmeyen biriydim. Nedense bu güne değin ilgimi çekmemişti. İlk defa geçen hafta Euro 2008 karşılaşmalarıyla ilgili arkadaşlarla yorumlar yaparken içlerinden zaman zaman iddaa oynayan birinin hadi kupon yapalım demesiyle ben de üç maçlık toplam 7,38 oranlı bir kupon yaptım ( maç sonucu) ve idda ile böylece tanıştım. İlginç olan şeyse kuponun tutmasıydı. 100YTL basmıştım...738YTL kazanmış oldum. Bir haftadır iddaa ile ilgili forumları, blogları tahmin sitelerini inceliyorum. Bunun sonucunda bende oluşan fikir iddaa'nın tam bir soygun düzeni mantığıyla kurgulanmış olması. İnsanlar bahis oynadığını zannediyor ama bunun bahisle mahisle alakası yok. 3 olasılığı olan bir futbol maçı için tek takıma oynanamayışının mantığını bana kimse izah edemez. Ayrıca bu bahis oranlarıyla oynamayı zorlamak (hem de 4 maçlık düzende) tam soygun düzeni.
Soygun düzeni sektörleşmiş; gazeteler spor haberleri yapmaktan çok iddaa'da tutturmakla tiraj artıma peşinde, internet siteleri; en iyi tahminci biziz, naraları atıyor.İnternet idda'da tutturma formülü hikayeleriyle dolu.
Bahis oyunları için olasılık yöntemini kullanmanızı tavsiye ederim. Örneğin benim gibi acemi şansı diyebileceğimiz bir tutturuştan sonra tahmin ediyorum ertesi gün bir çoğunuz paranın bir kısmıyla yeni kupon yapardı, hatta paranın büyük bölümü ile tekrar yüksek misli kuponlar hazırlardı. Ama yapmadım, neden mi; çünkü hiç oynanayan birinin ilk kez oynadığı kuponu tutturmasından sonra ertesi günkü ikinci kuponunu da tutturma olasılığı çok ama çok düşüktü.
Tavsiyem; idda'nın ev sahibi takımlara düşük oranlı verdiği (MS1) maçların tutma olasılığını inceledim %70 . Bu şekilde az maçlı (3 lük olanlar ideali) kupon yapmak en ideal yöntem. Deplasman takımlarının düşük oranlı (MS2) karşılaşmalarındaki tutma oranı ise %20-25. Beraberliklerde iddaa oran sisteminden dolayı (0) çekiyor. Beraberliğe oranlara bakıp sakın bulmaya çalışmayın. Oynayacaksanız da kendi takip ettiğiniz takımların o hafta sizin değerlendirmenize ve takımın verilerine göre olasılık yardımıyla oynayın. Örneğin 5 maçtır beraberliği olmayan bir takımın böyle bir serinin ardından (rakibe göre) berabere gelme olasılığı yüksektir. Böyle takımların serilerini değerlendirip hedeflediğiniz takımları takibe alırsanız beraberlikleri banko bile yazabilirsiniz.
Söylenecek çok şey var ama kafanızı yormak istemiyorum. İçinizden geldiği gibi inandığınız takıma oynayın, başkasının tüyolarına, iddaa'nın oranlarına itibar etmeyin. Herkese bol kazançlar diliyorum.

Post a Comment

Previous Post Next Post