İNSANLIĞI UYUŞTURAN DRAMLAR

   Aşağıda uyuşturucuyla tanışan kişilerin yaşadıklarını kendi yazdıklarıyla okuyacaksınız.
*ben bu ıllete 12 yasında alıstım butun hayatım alt ust oldu cok kotu anlar yasadım benım babam avukat kucuk bır yerde buyudum babamın ıfadesını aldığı satıcılardan uyusturucu temın ederdım ama bır gun ölmekten korktum ve sakat kalmaktan tedavı gormedım sadece azmettım suan hıc bırsey ıcmıyorum 18 yasındayım lutfen ıcmeyın bende inş.benımde aklıma gelmez
zeynep
*Hiç ummadığınız an karşınıza çıkıyor.ilk başta herşeeey çok güsel.ama sonrasında tamamen yalan olduğunu anlıyorsunuz.fakat bu zaman süreçi içersinde Çook şey kaybediosunuz.önce karakterinizi sevdiğiniz insanlarla ilişkilerinizi.maddi manevi herşeyi...Karşınıza çıktığı an hayır demesini bilmeli.bazeen cok kötü bi insan ile bazen de en yakın arkadaşınız ile size merhaba der ...
xx
*5 senelık bır bırlıktelıgım vardı erkek arkadasımın uyusturucu baglımlısı oldugunu daha dun ogrendım ve dunyam basıma yıkıldı bana ruhsal problemlerını oldugunu bunun ıcın buralardan uzaklasmak ıstedıgını soylemıstı ama gelın gorun durum ne ne yapmam gerektıgını bılmıyrum
oznur
*bi insan neden uyuşturucu kullanır ki yani tamam cok zor günler de geçirebilirsiniz ama bi gün uyuşturucu kullanmak isterseniz geleceğinizi we sizi sewenleri düsünün elbet bir yerlerde sizi sewen birileri wardır nolur bnm en yakın arkadasım uyusturucudan öldü nolur sizde hayatınızla oynamayın belki kendi istedigi oldu ama arkada kalanlar dha cok acı cekti ne olursa olsun kimse bencilce dawranmasın ltfn
okan
*ben bir uyuşturucu bağımlısıyım...ilk başlarda bu benim için sade ve sadece bir zevkti ama şimdi bağımlılık oldu arkadaşlar sakın arkadaşlarınızdan etkilenip böle saçmalıklar yapmayın... bedeli sizin hayatınızla ödenir......
beyza
*ben kullanmıyorum ama kötü birşey old. biliyorum liseye yeni başlicam ama genellikle liselerde old. için korkuyorum
deniz tarafından | Çar, 11 Haz 2008 00:07:54 tarihinde yazıldı.
yalan dünyada yalan olup gidiyorsun sonuç yararı sıfır yanlızsın sonrası bilinmeyen nedenle sa,lakça hareketler yoksun ne diyeyim 3 arkadaşım öldü yalan oldular cenazede kim vardı ben annnesi babası gerisi boş kim attı bu fiyonu kafamıza ????????
samet
*16 yaşındayım.Ailem tarafından çok dışlanıyorum.Sorunlarım çıktıkça kaçtım çözüm yolu olarakta sigaraya başladım.Ailemde huzur sevgi olmadı.3gün önce;uyuşturucuya başlamaya karar verdim.Kullandığımda ailemihuzur mutluluk sevgi içinde görebilirim belki hayallerimde bana geçici olsada iyi dwranırlar diye.Hayatımı hayallerimi geleceğimi mağfedeceğimi bildiğim için herşeyi göze almam gerekiyodu.Zararlarını ve yazdıklarınızı okudum ve uyuşturucudan herşeyden vazgeçtim.Hayatımı karartmayı göze alamadm
Kara_melek
*yorumlarınızı okudum esrar kullanan arkadaşlarda varmış bu ara aşırı derecede bilgiye ve yardıma ihtiyacım var 2senedir biriyle birlikte oldum ve benimleyken esrar kullanıyomuş anlayamamışım şuan hala kullandığını duydum onunla konuşmaya anlatmaya çalışıyorum anlamıyo sürekli saçmalıyo hayatı ciddiye almıyo cigara ve dalga kelimelrni kullanıyo ve bunların esrarın die isimleri olduğnu öğrendm ama ısrarla bana kullanmadığnı söylüo onu nasıl vazgeçirebilrm yada tedavisi mümkünmü?yardımcı olun nolur
seyhek
*arkadaslar uyusturucuyu hıc tavsıye etmıorum 16yasındayım bole bı sorunla karsılasmadım karsılasmakta ıstemem sıgara uyusrurucu hepsı aynı luften ıcenız varsa ıcmeyın bırakın tedavı gorun duzgun arkadas edının dost olun oda sıze yardımccı olur bende oluurm benlede konusun yardım edersem ne mutlu bana msn var konusmak ısteyen varsa...:)konyadan
büşra .
*ARAKDASLAR BEN UGURJAN YHA UYUSTURUCUN EN COK YARDIMCISI ARKADASDIR....BEN ILK SIGARAYA BASLASDIM SONRA ESRAR,KUBAR VEYA CIGARA DIYE BILDIMIZ MADDELERI KULLANDIM SONRA BUYUDK DERKEN 18 -E GIRDIK TAKSIM FILAN CLUBE FILAN O DA IYI GUZEL PIT,HAP,SEKER DIYE BILDIMIZ ORUNLERI KULLANDIM ISDE HANI NOLDU KENDIM KAYBETTIM SONRA ARKADASIM KOKOIN,TAS VS ONERDI BANA UZATTI BENDE ORAADA SON NOKTAYI KOYDUM BEN SN NOKTAYI KOYMASAYDIM BELKI HAYAT BANA SON BI NOKTA KOYCAKDI ORADA DEILMI O YUZDEN UZAK DURUN....
ugurcan
*ya aslıda assadıkı yazdım kendımden bı ornekdı hanı sız sıgara babamda ıcıo bısey olmas dersınız ama ıste herkesın de bole baslıo yhaa ılk once sıgara,esrar,hap,kokaın hanı bı sure sonra kesmıo bunlar daha buyugunu ıstıosun allaha sukur hepsını bırakdım sımdı de kendıme cok aptalmısım dıorum ha bı sıgaram war ıns en yakında onu bırakırım arkadaslar hanı bu konularda bılgım war bı sorunuz olursa msn adresım ugrcan_bjk@hotmail.com elımden geldı kadar yardımcı olurum sıze .......................
ugurcan
*insanlar bazi sebeplerden dolayı uyuşturucu alkol sigara gibi seylere sığınmakta aslında bu nu yapan kişi kendisine güveni olmayan kimseye inanmayan kendisini caresiz sanan kişilerden ibarettir ne yazıkki bu ülkemiz de bir çok kişide bulunmaktacdırr belki bunlar olmasaydı ülkemiz daha güzel bir yer olurdu gibi geliyo bana belkide doğrudur bu soylediklerim şimdiye baktığımda orta okullarda bile uyuşturucu sıgara gibi şeyleri goruyoruz bu artık doğal bir şey gibi gelmekte olsa bile bole değil hiç
melek
*Merhaba Arkadaşlar Sözlerime Uyuşturucu İçen Bilir Diyerek Başlamak İstiyorum..Megakent İstanbulda Yaşıyorum Sağımdaki Keyifçi Solumdaki Papikçi Peki Başlayan Biri Sizce Nasıl Arınmalı..Kiminiz Anatemi Önerirsiniz Ama Oranında İçini Bilmezsiniz Belkide Kiminiz O Tarzdaki Arkadaşlıklardan Uzak Durmamı Söyleyeceksiniz.. Ama Yaşayan Bilir Yazmak Eleştirmek Elbetteki Çok Basit Olmalı...HerŞey Dışardan Başarılabilir Gibi Görünsede Ne Yazıkki Umutsuz Vaka Bi Çok İnsan İçin Bu Geçerlidir..
Tarcan
*arkadaşlar bu illeti anlatmam mümkün değil.ancak yaşamanız lazım ki allahta yaşatmasın ben tam 10 sene kullandım.hayatım dağıldı bitti.aynaya baktığımda kendimi tanıyamaz oldum.ama 10sene sonra tek bir olay benim bu illeti bırakmama sebep oldu.çok zorluklar çektim.kafamı duvarlara vurdum kriz anında.ama başardım şidmi çok mutluyum insan olduğumu yeni yeni anlıyorum.aynayla barıştım ailem yanımda ve inanamzsınız sigara bile içmiyorum.bundan kurtulmanız size bağlı.istemeniz önemli..
eda
*İlk kullanımlarda vücutta inanılmaz derecede gevşeklik,rahatlık,hiçbirşeyi umursamazlık,razı olma gibi etkiler bırakır kişi bu ruh halinin sürekli olacağına inandıgından, madde kullanımına devam eder... Düzensiz aile yaşantısı,anne babadan yeteri kadar ilgi alaka görememe,bireyi madde kullanımına iten sebebler arasında yer alır.
Xxx
*uyusturucu kullanıyorum çok zor durumdayım.herseyım elımden gıttı.dostlarım param vs..sakın baslamayın bızım cektıklerımızı sızde cekmetın
hakan
*uyusturucu kullanıodum ruh saglıgımın ve yuzumun degıstıgını farkettım ınsanlardan uzaklastım en kotusude ailemden uzaklastım ve en sonunda 2 senedır tek tuke dusurdum umudum hıc ıcmemek arkadaslar böle seylerı kullanarak hayatınızı genclıgınızı bu uyusturucu tacırlerıne bırakmayın lutfen uzak durun sosyal falıyetlere yazılın lutfen kullanmayın
bora_35
 
KAYNAK:http://uyusturucu.uzerine.com

Post a Comment

Previous Post Next Post